tisdag 18 mars 2008

3 dagar

Helgen som har gått har nog varit den slappaste på länge, ingen alkohol alls. Det känns ganska bra nu efteråt måste jag säga, man behöver inte ha ångest för något och man behöver inte må skit dagen efter. Man börjar ju undra ibland om det verkligen är värt att dricka när man bara mår skit hela dagen efter.
Nu är det bara 3 dagar, snart 2 tills jag och sofia åker till Österrike!




Nu är det bara historia provet kvar som jag oroar mig för men jag orkar inte skita i de och vara hemma heller för då måste man bara göra det sen och det kommer jag inte heller orka. När man väl har det gjort känns det fantastiskt bra fastän det inte har gått bra alls.




Men det känns ofantligt bra att jag snart ska få träffa Cissi igen, såhär länge har vi aldrig varit ifrån varandra och det blir jobbigare och jobbigare. Särskilt när man pratar med henne i telefon. det känns som hon är hemma men man kan inte springa över till henne och titta på andra avenyn eller sexinspektörerna. Hon fattas mig verkligen!
Vi ska vara tillsamman, det är helt enkelt bäst så

Nu låter det som jag bara har en kompis i hela världen men så är inte fallet, jag har en massa faktiskt men det känns ändå bäst om alla är hemma hos mig!
Imorgon börjar vi sent och det är gött kött (fy faan)
adios

Inga kommentarer: