onsdag 12 mars 2008

Färdig

Nu har jag suttit flera timmar av min dyrbara tid med att skriva en liten sammanfattning av mina anteckningar och det blev ju typ en hel bok, jag känner att jag aldrig kommer klara detta provet för de är så mycket och jag har inte koll på någonting. Jag har verkligen grova problem med att plugga. Det är så fruktansvärt tråkigt men ändå vill man ha bra betyg men det kommer i och för sig aldrig att hända.
Just nu känner jag att jag är på väg in i en depression som kommer vara tills jag åker till österrike. Det känns som om det är en hel evighet innan jag ska dit men imorgon är det faktiskt bara 8 dagar kvar. Tiden går så otroligt långsamt!
Nu har jag ju en fantastisk engelska bok också som jag ska läsa hela natten men formodligen kommer jag somna efter 5 sidor precis som jag alltid gör!
JAG BEHÖVER NÅGOT SOM PIGGAR UPP MIG JUST NU!

ADJÖ

Inga kommentarer: