söndag 9 mars 2008

Lejonkungen ftw

Not for sale!


Idag har jag tävlat lite med min fantastiska häst. Först var det clear round i 60cm och det gick som ett rinnande vatten, sen var det 90cm och det gick också jätte bra för jag vann=) Jag är så himla stolt över min häst för man skulle nog kunna säga att det var hans förtjänst.


Haha det var lite roligt att jag dels inte visste att jag hade vunnit och dels för att jag inte vet hur man gör på en prisutdelning för jag har ju i princip aldrig varit med på någon.


Sen var det ju en jätte liten tävling också ska man väl tillägga men det spelar ingen roll för mig. Jag är bara jätte stolt över min lilla Knug=)

Sen har jag varit och hälsat på min andra hästkärlek Mambo, har var såklart lika snygg som vanligt, dock lite mager nu under vintern=)




Nu måste jag studera och det är tråkigt, imorgon ska jag klippa mig och färga håret=)


Tack för idag!

Inga kommentarer: