torsdag 17 april 2008

Guldklimp

Nu är det klappat och klart vad vi ska vara på karnevalen. Det blir helt i guldtema och vi kommer ju skina upp hela ledet. Själv går jag under benämningen "golden Po Ni" så om ni vill ha mitt nummer är det bara att leta efter mitt artistnamn. För övrigt är det jag och pirta som har kommit på den briljanta idén!

Nu har vi webdesign igen och det kommer bli lika lyckat som vanligt.
Ikväll ska jag åka och träna för första gången på länge och det ska bli en intressant upplevelse. Det kommer förmodligen att bli en fartfylld tur med många nära döden upplevelser.

På fredag är det 3:3 och det är ju i och för sig det tråkigaste temat någonsin men man får ju göra sitt bästa för att göra det lyckat, kommer inte bli mycket alkohol för mig by the way för på lördag är det tävling och man måste ju vara ordentligt förberedd eller nått.

Nu ska jag göra något annat byebye

Inga kommentarer: