fredag 11 april 2008

Helg igen


ja minsann vad tiden går va! Det känns som man har fått ganska mycket gjort denna veckan faktiskt. Svenska talet, engelska talet, religionsredovisning, historiaredovisning, religionsprov. Så nu känns det som om de kanske kan vara lugnt ett litet tag annars kommer jag aldrig att palla.

Denna helgen ska jag passa hästarna med min syster. Vi har precis ätit onyttig mat och nu sitter vi och äter chips, så med andra ord trivs jag ganska bra må jag säga. Ganska skönt att inte göra någonting faktiskt.


Idag har det varit någon som har varit i stallet och klippt av svansen på min systers häst. Detta tycker jag verkligen är fruktansvärt onödigt och dumt. Om det är någon som hör något så hör av er. Vi har anmält det ifall det är någon som undrar!
Detta är min systers häst Pirat och han saknar sin svans!

Inga kommentarer: