tisdag 1 april 2008

Zell am see




Ja nu har kommit hem igen och självklart har jag lyckats dra på mig en sjukdom på köpet, inte illa! Va hos farbror doktor idag och fick en massa mediciner som jag inte hade råd att hämta ut. Det är ju skamligt att man först ska betala för att bli undersökt och sen ska man betala en jäkla massa pengar för mediciner som man säkert inte ens behöver! SKANDAL!




Österrike har varit fantastiskt, mycket fin snö och en massa festande. Jag har faktiskt varit duktig på att ta bilder men jag kommer väl förmodligen inte orka lägga in dom någonstans så om man vill se dom får man komma hem till mig!
Jag har åkt bräda en dag och det gick ju faktiskt riktigt över förväntan men det är inte lätt.




Nu ska jag vara hemma från skolan ett tag hade jag tänkt och det känns faktiskt riktigt skönt!

ciao!

Inga kommentarer: